Szkolenia i warsztaty

dla zespołów i kadry zarządzającej

W prowadzonych przeze mnie szkoleniach i warsztatach przede wszystkim kieruję się podejściem relacyjnym. Poznaj ofertę moich autorskich szkoleń i dowiedz się, jakie korzyści dla pracodawcy i pracowników płyną z praktycznych warsztatów!

Tematy szkoleń i warsztatów

Warsztaty wartości to struktura, dzięki której zaprasza się uczestników do wyrażania tego co ważne i co wzmacnia poczucie sensu i przynależności do zespołu i firmy. Warsztaty wartości wspierają motywację pracowników oraz pozwalają na zajęcie się tym co istotne i nieraz trudne i o czym nie rozmawia się otwarcie. Dzięki warsztatom ustala się kierunki działania, by wzmocnić więź zespołową oraz zwiększyć efektywność działania zespołu.

Korzyści dla uczestników:

  • ustalenie zasad współpracy zespołu
  • rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole
  • wzmocnienie więzi i odpowiedzialności zespołowej
  • zwiększenie motywacji i utożsamiania się z zespołem i firmą

Zespół jest elementem innych bardziej złożonych struktur. Zespół jest częścią systemu i jednocześnie systemem samym w sobie. Perspektywa systemowa i tworzenie świadomości systemowej w zespole pozwala na tworzenie trwałych relacji i odpowiedzialności zespołu za siebie i innych.

Korzyści dla uczestników:

  • rozwój trwałego i odpowiedzialnego zespołu
  • wskazanie ważnych wartości i celów zespołu
  • tworzenie odpowiedzialności za otoczenie zespołu
  • tworzenie planów skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • odkrywanie i wzmacnianie potencjału zespołu

Poszukiwanie sposobów na poprawę działań i wyników przedsiębiorstwa to jeden z ważniejszych celów organizacji. Podejście HPI to struktura pozwalająca podnosić efektywność organizacji poprzez rozwój zasobów pracowników i niwelowanie barier utrudniających realizację celów. HPI pozwala na „systemowe podejście do identyfikowania barier utrudniających pracownikom efektywne wykonywanie pracy oraz wskazywanie i wprowadzenie rozwiązań eliminujących te bariery” (Filipowicz, 2008).

Korzyści dla uczestników:

  • wzmocnienie efektywności pracowników, zespołu i organizacji
  • poprawa komunikacji
  • wzmocnienie współpracy
  • odkrycie i wzmocnienie zasobów zespołu i pracowników

Zarządzanie międzypokoleniowe

Dzisiejsze przedsiębiorstwa niejednokrotnie są organizacjami wielopokoleniowymi. Zrozumienie potrzeb, motywacji oraz działań pracowników funkcjonujących w przedsiębiorstwie wielopokoleniowym,  jest jednym z warunków osiągania sukcesów przedsiębiorstwa. Warsztaty „Zarządzania międzypokoleniowego” pomagają zrozumieć mechanizmy panujące w zespołach międzypokoleniowych oraz pozwalają zdobyć narzędzia do skutecznego zarządzania takimi zespołami.

Korzyści dla uczestników:

  • poznanie narzędzi zarządzania międzypokoleniowego
  • wzmocnienie współpracy i więzi zespołowej
  • poprawa wewnętrznej komunikacji
  • – wzbudzenie wzajemnej odpowiedzialności