Macrologic S.A.
20 marca 2019 Szkolenie: Asertywność, Profesjonalna obsługa klienta „Podczas szkoleń Trener na bieżąco reagował na potrzeby uczestników, elastycznie się…
Yasumi
20 marca 2019 Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta „Prowadzone zajęcia oceniam bardzo wysoko pod kątem przygotowania merytorycznego jak i praktycznego.…
SAINT-GOBAIN HPM Polska Sp. z o.o.
20 marca 2019 Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta „Wiedza przekazywana na szkoleniu może być wykorzystana i zdecydowanie pomoże w wykonywanej…
METALPOL Węgierska Górka Sp. z o.o.
20 marca 2019 Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta „Polecam trenera ze względu na rzeczowy przekaz, przydatność poruszanych tematów, bardzo dobre…
TK TELEKOM Sp. z o.o.
20 marca 2019 Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta „Doskonałe przygotowanie trenera do zajęć potrafiącego stworzyć przemiłą atmosferę i co najważniejsze-utrzymać…
GO SPORT
20 marca 2019 Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta „Wyczerpująco i merytorycznie przygotowany trener. Pierwszy raz nasza firma była skupiona i…
YASUMI
20 marca 2019 Szkolenie: Profesjonalna obsługa klient, Budowanie zespołu i motywowanie pracowników „ Prowadzone zajęcia zostały oceniane bardzo wysoko…